Gyakori kérdések

Fizethetek-e SZÉP Kártyával?

Az orango.hu utalványokat értékesít és nem szállásfoglaló oldal, így sajnos nincsen lehetőségünk SZÉP Kártyát elfogadni.

 

Ha átutalással fizetnék, milyen számlaszámra kell utalnom?

Az átutalásokat az alábbi, Unicredit Banknál vezetett számlaszámunkra várjuk:
10918001-00000061-57390009
Virtual Tour Kft.

 

Van lehetőség továbbajándékozni az utalványokat?

Igen. Az utalványok nem névre szólóak, beazonosításuk a rajtuk található sorszám alapján történik, így lehetőség van továbbajándékozni őket.

 

Mikor használhatom fel a megvásárolt utalványt?

Az utalványt az ajánlatban feltüntetett időpontig használhatja fel. Ezt a „Felhasználható eddig:”.sorban láthatja. Az utalvány felhasználásakor kérjük, vegye figyelembe, hogy a szolgáltatók kiköthetnek kiemelt időszakokat (ünnepek, rendezvények), amikor nem fogadják el az utalványt. Ezen időszakokról a „Nem érvényes:” sorban talál részleteket.

 

Hogyan használhatom fel a megvásárolt utalványt?

Az utalványon szereplő szolgáltatások az adott szolgáltatónak vagy rendezvényszervezőnek, a szolgáltatás nyújtására meghatározott címén vehetők igénybe, az utalvány átadásával. A szolgáltatás igénybevételének feltétele a legtöbb esetben az utalvány felhasználási időpontjának előzetes egyeztetése a szolgáltatókkal (szállásadókkal, vendéglátóhelyekkel, rendezvényszervezőkkel), melynek lebonyolítása a vásárló feladata.

 

Több éjszakára mennék. Mi a teendő?

Ha egy éjszakával szeretné meghosszabbítani a tartózkodását, a szálláshellyel kell felvennie a kapcsolatot, és tőlük érdeklődni a plusz éjszaka áráról. A hosszabbítás árát a hotelben kell rendeznie, az orango.hu-nak csak a megvásárolt utalvány árát tudja kifizetni. A szálláshely telefonszáma szerepel az utalvány leírása alatti részben.

Ha két éjszakával hosszabbítaná meg a tartózkodást, javasoljuk, hogy vásároljon még egy utalványt.

 

Gyereket is vinnénk magunkkal. Hogyan oldható ez meg?

Egy gyerek elhelyezése általában megoldható a szülőkkel közös szobában. A legtöbb hotel bizonyos korig ingyenes ellátást biztosít egy vagy több gyerek részére. Ez azonban hotelenként változik. A gyerekkedvezményekről az utalvány tartalmának leírása alatt a Gyerekkedvezmények sornál tájékozódhat.

Ha a gyerek(ek) után felárat kér a szálláshely, azt a helyszínen kell rendezni.

 

Hétköznap érvényes utalványt vennék. Használhatom hétvégén felár ellenében?

Ezzel kapcsolatban a szálláshellyel kell egyeztetnie, amelynek telefonszáma szerepel az utalvány leírása alatti részben. A hétvégi felárat a helyszínen kell rendeznie az orango.hu-nak csak a megvásárolt utalvány árát tudja kifizetni

 

Hogyan fizethetem ki a megrendelt utalványt?

Megrendelés esetén lehetőség van banki átutalásra illetve futár általi kézbesítés esetén utánvéttel történő fizetésre. Futár által történő kézbesítés esetén nincsen lehetőség bankkártyás fizetésre, ebben az esetben csak készpénzt tudnak elfogadni.

A megrendelés ellenértékének kiegyenlítésére a megrendeléstől számított 10 munkanapon belül van lehetősége.

 

Ha megrendelem az utalványt, mennyi idő, amíg kézhez kapom?

- Személyes átvételre nincs lehetőség. Elérhetőségeink: 70-321-4893, 70-265-3472, e-mail cím: bolt@orango.hu

- Banki átutalás esetén az összeg beérkezését követő munkanapon kerül feladásra az utalvány tértivevényes levélként.

- Futárszolgálattal történő kézbesítés esetén a hétfő 12:00 és csütörtök 12:00 óra között leadott megrendelések pénteken kerülnek kézbesítésre, a csütörtök 12:00 és hétfő 12:00 óra között leadott megrendelések pedig kedden kerülnek kézbesítésre.

 

Mikor kézbesíti a futár az utalványt?

A futár kedden és pénteken 08:00-17:00 óra között kézbesíti az utalványt, ezért javasoljuk, hogy olyan címet adjon meg (akár munkahelyit is), ahol napközben elérhető lesz. A futárszolgálat kiszállítás előtt nem telefonál, sikertelen kézbesítés esetén azonban értesítést hagynak, illetve a rendelésben megadott telefonszámon felveszik a kapcsolatot a megrendelővel, hogy egy konkrét időpontot megbeszéljenek.

 

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről, mi a teendő?

Minden befejezett megrendelésről a rendszer automatikus visszaigazolást küld. Ha nem kapná meg az automatikus visszaigazolást, kérjük ellenőrizze le a levelezőrendszere Spam/Kéretlen levelek mappáját is, illetve ha szeretné e-mailben küldött értesítéseinket mindig megkapni, kérjük vegyen fel minket a megbízható küldők listájára. Ezen az oldalon megmutatjuk, mit kell tennie.

 

Elvesztettem a megvásárolt utalványt, mi a teendő?

Az utalvány bemutatóra szóló, készpénz helyettesítő okmány, ezért kérjük, vigyázzon rá és tartsa biztonságos helyen. Ha mégis elveszítené az utalványt, akkor kérjük azonnal lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal (info@orango.hu, +3670/265-3472)! Letiltatjuk a szolgáltatónál az elvesztett utalványt, és intézkedünk a pótlásáról.

 

Betegség illetve egyéb ok miatt nem tudom felhasználni az utalványt, mi a teendő?
Indokolt esetben az utalvány lejáratának vége előtt legkésőbb 3 hónappal tudjuk visszafizetni a pénzt 4.000 Ft/utalvány kezelési költség levonása mellett. Az utalvány lejárata előtt 3 hónapon belül sajnos már nem áll módunkban visszafizetni az utalvány ellenértékét. 

 

Van egy kedvezményre jogosító kuponom, hogyan tudom felhasználni?

A „Megveszem” gombra történő kattintás után egy „Megrendelés” oldalra kerül, ahol „Kedvezménykupon beváltása” mezőben lehetősége van megadni a kedvezménykuponja kódját. A „Beváltás” gomb megnyomásával rendszer automatikusan levonja a kedvezmény összegét, vagy a százalékos kedvezményt a fizetendő díjból. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon váltható be és bizonyos kedvezménykuponok csak meghatározott utalványokra válthatóak be. Minden kupon korlátozott beváltási határidővel rendelkezik, amely után nem használható fel.

 

Nem tudom beváltani a kupont. Mi ennek az oka?

- Több kupont próbált beváltani egy vásárlásnál

Egy vásárlás alkalmával csak egy kedvezménykupon váltható be. Ha többet próbál beváltani, a rendszer a legutoljára megadott kódhoz tartozó kedvezményt vonja le a vásárlás értékéből.

- Lejárt a kedvezménykupon felhasználhatósága

Minden kedvezménykupon csak meghatározott ideig használható fel. A határidő után a kuponokat nem fogadja el a rendszer

- Olyan kupont próbált beváltani, amit egyszer már beváltott

Egy kedvezménykupont egy vásárló csak egyszer tud beváltani.

- Olyan utalványnál próbálta beváltani a kupont, amelyre nem érvényes

Boros rendezvények belépőjegyeire egyik kedvezménykupon sem érvényes. Ezen kívül vannak kuponok, amelyek csak meghatározott utalványok vásárlása esetén használhatóak fel.

- A vásárlási érték nem éri el a 20.000 Ft-ot

A kedvezménykuponok csak 19.900 Ft fölötti vásárlás esetén válthatóak be.

- A fentiek egyike sem áll fenn?

Írjon e-mailt az bolt@orango.hu címre!